Header Ads

去桑拿,要立品


新年個陣,阿守同D老姨媽落Bar吹水聚舊,講講下就講桑拿有D咩唔好,其中有一樣野真係不吐不快,就係桑拿入面好人都好自私又冇品!唔講粗口行撚開都唔得!



第一,入桑拿最憎就係遇到一D仆街成日撞門!

阿守試過好多次,係黑媽媽既迷宮釣到大隻0仔,好正,即刻拖佢入黑房玩!阿守明知大隻仔一定會畀好多人吼住,諗住拿拿聲入房砌佢,點知房門都未關,就有幾隻手伸入黎阻住,呢個都算啦,同條大隻仔夾手夾腳撥走晒D手之後,鎖門,然後佢自動訓低,諗住上啦咁!點X知道門外有人大力咁拍門,唔理,再拍多幾下,唔理,佢就開始撞門!

仆佢個街,撞乜撚野丫,我地兩個入房就擺到明係「二人世界」啦,你咁樣「強闖民居」都冇用架!好多時阿守都會向出面鬧,點知出面D人都話知你,繼續撞,最後連門鎖都撞X爛埋,衝入黎想搞我地兩個!屌!!搞地我地兩個乜Mood都冇晒,迫住拿拿聲走人!挑那媽,遇到呢D人真係好鬼激氣!

你地釣唔到人,就唔好阻住人地開波啦!畀你地入黎又點,人地都唔會同你玩,依家仲搞到一拍兩散!真係好鬼自私丫!

所以,當大家去到一D桑拿,發現一D門鎖係扣唔實既,千祈唔好奇怪,呢個世界上真係有呢D人架!胡同就最好,道門有兩把鎖,大大增加安全性!


第二,請唔好BB!(bareback,打真軍)

依家份份報紙同某些團體都將愛滋病同HIV賴落我地D男同志身上,大家真係唔會怪佢地誤會,我地真係有唔少人應該要負責任!

最大原因係好多Member都鍾意玩BB。阿守知道,BB無套性交係好舒服,又方便,不過真係好危險,愛滋病、HIV、梅毒、椰菜花隨時上身。

阿守曾經聽過一D後生講,「出得黎玩就預左架啦!」

真係唔好意思,阿守我就好安全既!玩左咁多年都冇奶野!唔好為左一剎那的快感,就後悔一生!

HIV,無錯,定期食藥真係可以延長生命,不過D藥有副作用架!輕則頭痛、心情極度低劣、重則賴屎賴尿、經常下吐下潟、抽筋,嚴重影響生活!

當HIV變成愛滋病之後,最可怕既唔係死,而係等死之前個陣,身體極度虛弱,做唔到野,變左做廢人一個,又要隔離,仲要有心理準備冇朋友親人黎探你,幫你,到時你連住唔住到醫院都成問題,仲可能訓街添!

梅毒,冇錯,依家係打針食藥可以醫得返,不過阿守D朋友話支針好X痛,仲要連打好幾支,問你死未!如果本身有HIV既話,有埋梅毒雙味就要入隔離,抽骨髓(仲痛!),搞一輪先掂!

椰菜花,唔洗講啦!雖然小事,但冇得完全根治。返發,復發,返發,復發,返發,復發,返發,復發,返發,復發。。。。。


第三,衛生問題,賴尿賴屎,精液橫飛

真係唔想講,係D畜生先會做,作為一個人,呢D係手尾黎,玩完就清潔下囉,拎張廁紙抹一抹、掉去垃圾桶有幾難!

同志都係人,都係社會既一份子,直人可以做到既「標準」,點解我地做唔到!

人地話,我地D同志將自己執得乾乾淨淨,「Cam Cam地」成個女人咁,其實呢個係優點黎架,注重儀表又有禮貌,唔洗改!

唔好以為Man既就可以污污糟糟,自私冇禮貌!

Man(粗豪)同冇禮貌係兩回事,粗豪可以係不怐小節,不過都可以有禮貌、有家教架嘛,但冇禮貌就非常令人討厭!

2 則留言

Silver$ 提到...


在三溫暖沒有什麼人的時候,當我被一仔屌到砰砰聲的時候,就會引來人們在外面聽。要是外面人少。其實有時我也故意把門鎖放鬆。

要是有人撞門把門撞開,我就裝驚訝,其實我是故意給他看我怎麼樣被一仔屌到砰砰聲。一個粗壯的大男人趴在地上被男人粗暴地玩弄和屌。整個屁股又濕又被開花。

我多數會選擇好像COLONY 那種有兩面鏡子的房間,可以看自己的淫樣。可以看也可以感覺他的男根在我的肉體裡面給我興奮的擊擦。

那個撞門的會是什麼人我也只好隨緣。有時候是老頭,讓他咸咸濕濕地看我的活春宮,再加他的咸豬手摸我的隆。有時候還會被他罵我太過淫賤,大男人樣為什麼甘心被人屌。

有時候撞門的是一仔,看到我渾身的濕漉漉又滑滑的肌肉,多數會被挑起性慾就會接手我那被摧殘過二手肉體。

所以有時候有人成日撞門就是我們這種淫賤暴露狂所造成的。哈哈。

港Gay。講基 提到...

如果我做零,有時我會故意開門,被人睇到被吊個樣好爽。如果我做一,我就鍾意關門,很自私地想獨享眼前的仔仔。

So Gay HK. 技術提供:Blogger.