Header Ads

本地同志按摩骨場:入門精讀


十個同志,九個都係鹹濕,無論你係一定係零,最終手段都係要「出火」。如果可以在家中「搞掂」就最好,不過有唔少 Member 都唔方便,因此一般都會選擇去 Sauna,自己搞又得,同人搞又得。如果怕醜,又或者嫌 Sauna 污糟,去同志骨場也是一個選擇。

本港同志骨場約有十幾間,大多集中旺角、佐敦、尖沙咀、灣仔和銅鑼灣,每間場大約有 6-10 位師傅,各有各特色。


入門口要見 Reception

首先講一下去骨場會遇到乜先;入去第一眼通常都會見到 Reception,行上前同佢講話做按摩,一般來說都會做 90 分鐘按摩,行內人會講「兩 Part 鐘/兩個鐘」,你想清楚D就直接 90 分鐘。現時每間場的價錢差不多($300 起)。

全裸按摩無問題

現在大部份骨場,每間房都有獨立浴室,入去除衫沖涼,然後按鐘等師傅入房,非常簡單。如果沒有獨立浴室,就必須出公眾浴室沖,其實唔會太尷尬,不過出房時就小心財物,有D會提供 Locker 畀你。

沖完身,一般來說你只會圍住一條毛巾,入面不用著底褲,全裸按摩係完全冇問題,唔洗怕醜,因為成間房得你同個師傅。

彈鐘好無品

然後師傅入黎,如果你覺得合眼緣的就可以上按摩床,唔合的話,可以再按鐘向  Reception  要求換人,即是「彈鐘」,不過,阿守強烈建議唔好彈鐘,如果忍受到的話就接受啦,因為咁會好 Hurt 師傅的。記得將頭放在床上唯一的洞中,然而臉朝向下,師傅先可以郁手按你背面啦。



有乜要求都要同師傅講

按摩進行中,你可以同師傅傾計,你可以自己訓覺都得,甚至你帶部手提 DVD 機放在床底睇 4 仔都得,因為,你是俾錢的人。另外,如果你有咩要求,例如膊頭痛、腰痛等,都可以向師傅提出,因為,你是俾錢的人。阿守強烈建議,按摩個陣,就算師傅靚仔過港男,都唔好多手多腳,因為好多師傅都唔鍾意。

一般來說,90 分鐘會拆成兩部份,頭 45 分鐘會齋按,用穴位按摩法按你全背,初初按係會有少少痛,真係好痛就出聲叫師傅細力D。然後就會用按摩油幫你「推油」,好舒服的,當成個背被推到油鴨之後,佢會叫你轉身,這時就頭向上,佢就開始由胸開始,慢慢推到腹、腳等等。呢個時候,你、甚至任何男性都一定會扯旗,唔需要尷尬。

主動要師傅幫出火

如果你需要「出火」,應該點好呢?阿守自己就有兩個方法,第一就係直接了當,問師傅,可唔可以幫我;第二,就是幫我背面推油時俾暗示佢,例如用手掃幾下師傅的小腿等等。不過,先旨聲明,並不是每個師傅都會幫你「出火」,尤其是你係新客,就算肯幫你,都不是免費,一般來說,「出火」要俾酬勞,行規叫「Tips」。


以前只有幾間骨場,而且也沒有「省港奇兵」,一次「起機」的 Tips 隨隨便便都可以叫價 $400-600,不過今時今日的市道,Tips 公價跌破新低:純按摩大約 $50-$100,起機出火大約 $100-$200,當然你都可以俾多少少都沒問題。如果仲想有下文,就要看你怎麼跟師傅傾了。另外,Tips 可以在房內,或在 Reception 交收,不過按摩費就一定要在 Reception 俾。

阿守好唔鍾意一D師傅,屈機到爆,俾佢推油搞興之後,就主動開口問我要 Tips,而且一開就三、四百,想食我隻車咩,Tips 連按摩成千蚊落樓,我不如叫鴨任我玩仲過癮,再講,呢D野一提就冇晒 Mood,扯緊都軟返,即時話唔洗,有D仲 Cheap,話「見你咁熟,平你 $50 啦!」過主啦唔該,幾時同你熟呀,熟都唔揀你啦,所以阿守依家除非想試新場,否則只會固定去某幾個場按囉。

2 則留言

Arthur 提到...

哈哈,我未去過,交流下 ^_^

sodavodkalime 提到...

問你三,四百係咪做BODY啊?

So Gay HK. 技術提供:Blogger.